Jak zalogować się do serwisu?
1. Logowanie za pomocą numeru konta Abonenta i PIN-u:
Nazwa użytkownika
W polu "Nazwa użytkownika" wpisz Twój numer konta Abonenta.
Znajdziesz go w górnej części każdej faktury wysłanej z Dropss
Hasło
W polu "Hasło" podaj numer PIN ustalony z Dropss. Znajdziesz go na umowie lub na otrzymanej z Dropss karcie.
Jeśli nie pamiętasz swojego numeru PIN, zadzwoń pod numer infolinii obsługowej: 22 3333 666 (koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora).
2. Logowanie za pomocą Twojej indywidualnej Nazwy użytkownika i Hasła:
Po zalogowaniu się do serwisu Mój Dropss, przy wykorzystaniu numeru konta Abonenta i PIN-u, możesz zdefiniować swoją indywidualną Nazwę użytkownika i Hasło,, aby logowanie było jeszcze łatwiejsze.
Nazwa użytkownika
W polu "Nazwa użytkownika" wpisz Twój numer konta Abonenta.
Znajdziesz go w górnej części każdej faktury wysłanej z Dropss
Hasło
W polu "Hasło" podaj numer PIN ustalony z Dropss. Znajdziesz go na umowie lub na otrzymanej z Dropss karcie.
Jeśli nie pamiętasz swojego numeru PIN, zadzwoń pod numer infolinii obsługowej: 22 3333 666 (koszt połączenia zgodny z taryfą Twojego operatora).
2. Logowanie za pomocą Twojej indywidualnej Nazwy użytkownika i Hasła:
Po zalogowaniu się do serwisu Mój Dropss, przy wykorzystaniu numeru konta Abonenta i PIN-u, możesz zdefiniować swoją indywidualną Nazwę użytkownika i Hasło,, aby logowanie było jeszcze łatwiejsze.